Servicii

installationInstalări

Instalarea software-ului se face de către consultanţii noştri. Procedura in sine poate fi efectuată, fie de la distanţă, fie la client. Trebuie să ştiţi că în caz de înlocuire a echipamentelor informatice va fi necesară reinstalare care poate fi efectuată de către administratorii de sistem sau de angajaţii noştri.
Tipuri de instalări:

  • Instalarea software-ului pe server
  • Instalarea software-ului pe un număr nelimitat de staţii de lucru
  • Instalare server de interfaţa web.

trainingFormări profesionale

Formarea se realizează de către consultanţi software cu înaltă calificare şi experianţă, la sediul nostru sau la client. Aceasta include familiarizarea cu modul de lucru, cu produsul şi capacităţile sale.
Se acordă atenţie specială priviind aplicarea practică a programului.
În funcţie de mărimea organizaţiei Dvs. formările sunt împărţite după cum urmează:

  • Formare pentru „Operator de grafic”. Utilizătorii ce au trecut acest curs de formare vor fi pe deplin pregătiţi să efectueze toate operaţiunile legate de crearea unui proiect de grafic de lucru şi înregistrarea fluxului de lucru în realitate.
  • Formare pentru ” Power User şi administrare”. Această acoperă toate fincţionalităţile din program, precum şi acces la setări şi funcţii avansate care sprijină administrarea şi menagementul instituţiei. Acest curs permite utilizătorilor să schimbe metoda de lucru, să înregistreze modificările efectuate în organizaţia respectivă, să determine şi să modifice nivelul de acces al utilizatorilor din program, să creeze modele noi de imprimări şi statistici în funcţie de nevoile sale individuale, şi să ajute operatorului de grafic în modelarea fluxului de lucru.

implementationImplementare

Procesul de implementare reprezintă configurarea bazei de date individuale a clientului. Serviciul acoperă un studiu cuprinzător, descrierea structurii reale a organizaţiei, crearea unei liste complete de personal, ocupaţii şi calificări, utilizători, determinare de drepturi, schimburi şi absenţe după departamente, muncă „la dispoziţie”.
Se setează toate tipurile de imprimări şi statistici necesare clientului, precum şi setările individuale ale utilizătorilor.
Implementarea se realizează în două etape:

  • Etapa creării unei baze de date de client la noi. Include crearea instituţiei, în funcţie de dorinţele clientului, introducerea tuturor datelor privind angajaţii, întreaga nomenclatură de schimburi şi absenţe (furnizate de către client). Aceste informaţii pot fi extrase din diferite baze de date disponibile clientului.
  • Urmează reglare fină a bazei de date, în funcţie de cerinţele şi nevoile clienţilor.
    În procesul de implementare, echipa noastră trece cu succes, împreună cu clientul printr-un ciclu regulat complet care include planificarea şi înregistrarea fluxului de lucru în realitate, precum şi finalizarea perioadei de raportare. Scopul este să trecem împreună prin toate situaţiile cu care se confruntă zilnic clientul în termenul lunii lucrătoare.

supportÎntreţinere software

Noi oferim un suport software cuprinzător în întreaga ţară pentru clienţi cu care am semnat un contract de abonament suport. Intreţinerea bazei de clienţi se realizează de la distanţă (la telefon sau Internet), iar dacă este necesar, la client.
După cercetarea şi localizarea unui caz apărut utilizatorii primesc răspuns rapid şi eficient de către consultanţii noştri cu înaltă calificare.
Versiunile noi şi actualizarea produsului:
Clientul primeşte actualizare gratuită a produsului software pentru care există un contract de întreţinere.
Serviciul de abonare garantează că în caz de modificare a legislaţiei muncii şi creare de noi caracteristici şi îmbunătăţiri ale programului, clientul va primi toate noutăţile.